Borang Pendaftaran Jpn

Borang Pendaftaran Jpn. Bagi urusan, sila gunakan borang asal. Borang dan akuan bertulis hendaklah diisi dan ditandatangani di hadapan pendaftar perkahwinan.

Jpn Kc02 Borang Permohonan Pemberitahuan
Jpn Kc02 Borang Permohonan Pemberitahuan from reader020.staticloud.net
Paparan utama laman sesawang sistem adalah seperti yang tertera di bawah. Salinan kad pengenalan/pasport pemohon 3. • borang diberi secara percuma dan borang salinan fotostat dibenarkan.

Untuk kelahiran yang memasuki fasa lewat ketika pendaftaran iaitu selepas 60 hari kelahiran bagi semenanjung dan 42 hari bagi sabah, sarawak dan wilayah persekutuan labuan, serta berlaku antara 18 januari 2020 sehingga 90 hari selepas perintah kawalan pergerakan dan pelan pemulihan negara fasa 2 tamat, pemaklum tidak perlu mengisi borang daftar lewat kelahiran, tetapi hanya perlu mengisi.

Selepas anak anda selamat dilahirkan. Jabatan pendaftaran malaysia telah mengeluarkan berita baik kepada bakal bapa dan ibu dimana anda boleh membuat daftar kelahiran anak anda secara online. Borang dalam portal ini hanya untuk panduan. 3 pemohon perlu membuat salinan borang yang telah dilengkapkan untuk tujuan berikut jika perlu:


Tiada ulasan:

Catat Ulasan