Borang Pendaftaran Orang Kompeten Suruhanjaya Tenaga

Borang Pendaftaran Orang Kompeten Suruhanjaya Tenaga. Setelah pepasangan elektrik itu diluluskan oleh suruhanjaya tenaga untuk didaftarkan, maka suatu perakuan pendaftaran pepasangan dalam borang b akan dikeluarkan kepada pemunya atau pengurusan pepasangan. Borang g dan h suruhanjaya tenaga.

Akta Dan Peraturan Elektrik
Akta Dan Peraturan Elektrik from data03.123doks.com
Pada kali ini, saya ingin berkongsi pengalaman saya mendaftar perniagaan di suruhanjaya syarikat malaysia (ssm). Dapatkan informasi, inspirasi dan insight di email kamu. Panduan ini merupakan pendaftaran secara offline di kaunter atau di pejabat ssm untuk mendaftar perniagaan milikan tunggal atau perseorangan.

Hanya tenaga pengajar dan pusat latihan yang telah diluluskan oleh majlis pt&k dibenarkan untuk menganjurkan kpk mengikut kadar bayaran yuran yang telah ditetapkan.

Pendaftaran dengan jabatan kesihatan keselamatan pekerjaan (jkkp)/ suruhanjaya tenaga kelas a/b/c borang h permit dari kementerian dalam negeri. Ini merupakan inisiatif suruhanjaya tenaga bagi meningkatkan orang kompeten) dan hantar sempurna apabila borang yang ditandatangan (hardcopy) dan lampiran lengkap (softcopy/hardcopy) login. Pendaftaran orang kurang upaya (oku) melalui jabatan kebajikan masyarakat jkm. Salinan surat kelulusan suruhanjaya tenaga (st) / jabatan bomba & penyelamat malaysia.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan