Borang Pendaftaran Southern Volunteers

Borang Pendaftaran Southern Volunteers. Mengesahkan pendaftaran anda melalui emel. Orang ramai boleh mendaftar sama ada sebagai sukarelawan am ataupun sukarelawan perubatan, dan ditugaskan di pusat pemberian vaksinasi (ppv) di seluruh negara.

Program Pendaftaran Vaksinasi Southern Volunteers Daerah Pontian Portal Rasmi Majlis Perbandaran Pontian Mppn
Program Pendaftaran Vaksinasi Southern Volunteers Daerah Pontian Portal Rasmi Majlis Perbandaran Pontian Mppn from www.mppn.gov.my
Borang berkenaan bertujuan membantu bagi. Pendaftaran vaksin di zon taman molek dan lotus's tebrau mall i 13 julai 2021 Myvac (malaysia vaccine support volunteers) merupakan satu inisiatif yang ditubuhkan hasil kerjasama antara kementerian kesihatan (kkm), kementerian sains, teknologi & inovasi (mosti), kementerian belia & sukan (kbs), kementerian pengajian tinggi (kpt) dan persatuan bulan sabit merah malaysia (mrcs) untuk membantu dalam pelancaran program imunisasi kerajaan dengan menempatkan individu yang.

Jelas kenyataan itu, borang tersebut adalah borang pendaftaran vaksin digunakan urusetia southern volunteers johor bahru bagi membantu mendaftarkan warga bandar raya ini yang masih belum mendaftar.

Lawatan tapak cadangan pusat pemberian vaksin (ppv) 20 jun 2021: Mendaftar minat anda untuk di www.myvac.com.my; Menurut kenyataan itu,borang yang ditularkan tersebut adalah borang pendaftaran vaksin yang digunakan oleh urusetia southern volunteers johor bahru bagi membantu mendaftarkan warga bandar raya. Pengesahan apc oleh kkm akan dilakukan untuk sukarelawan kesihatan (jangkaan 5 hari bekerja).


Tiada ulasan:

Catat Ulasan